poniedziałek, 22 listopada 2010

Usprawiedliwienie :)

Obserwatorom i gościom Poczytajki należy się kilka słów wyjaśnienia, wszak blog w ostatnich czasach "zamilkł". Niestety, brak czasu w ostatnich dniach uniemożliwił moją aktywność nie tylko blogową, ale i - o zgrozo - czytelniczą! Na nic wszystkie listopadowe książkowe plany - po lekturze Domu tysiąca nocy Mai Wolny utknęłam na Polskiej sztuce ludowej i ani rusz dalej :( Mam nadzieję, że najbliższe dni przyniosą trochę wytchnienia i czasu na nadrobienie zaległości. Na dniach Poczytajka odżyje :) 

2 komentarze:

  1. To ja czekam z cierpliwością na kolejne poczytajkowe recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie, zaczelam zagladac i juz sie przestraszylam, ze to przeze mnie zanik dzialalnosci, jakies zle fluidy cy cus... ;)))

    OdpowiedzUsuń