sobota, 28 lipca 2012

Fiszki - język angielski. Biznes to propozycja dla tych, którzy mają styczność z językiem angielskim w pracy - podczas wykonywania codziennych zadań, załatwiania spraw w urzędach oraz spotkań biznesowych. Materiał jest bardzo różnorodny, obejmuje aż 37 tematów, takich jak: rynek pracy (rekrutacja, utrata pracy, podróże służbowe, konferencje, prezentacje, negocjacje), ekonomia (finanse, księgowość, giełda), marketing i zarządzanie, działalność gospodarcza, produkcja, handel, transport i logistyka, targi urzędy, prawo, biuro (obsługa komputera, telefonowanie, korespondencja) czy ubezpieczenia. Słownictwo zebrano na 1040 kartonikach (mimo, iż na opakowaniu napisano, że jest ich 1100 - nawet licząc przekładki brakuje jeszcze ok. 20 fiszek...) i opatrzono stosownymi przykładami użycia w zdaniach. Podobnie jak w poprzednim zestawie proponowanym przez wydawnictwo Cztery Głowy na karteczkach znalazł się także zapis fonetyczny, co zdecydowanie ułatwia naukę. Jeśli chodzi o zapis audio, został on wydany na osobnym nośniku, ale warto zainwestować w dodatkowy krążek, jeśli chcemy nauczyć się poprawnej wymowy. W zestawie standardowo znalazło się pudełko memobox i plastikowe etui dla osób korzystających z fiszek poza domem. 

Zestaw Fiszki - język angielski. Biznes to dobry wybór zarówno dla osób korzystających z języka angielskiego służbowo, jak i dla osób przystępujących do egzaminów językowych. Z zastrzeżeń mam tylko jedną uwagę dotyczącą nagrań audio - czas na powtarzanie za lektorem jest zbyt krótki i co rusz musiałam pauzować nagranie, co było trochę kłopotliwe. 


Cztery Głowy 2012

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiszki są ogólnie fajne jeśli służą jako wspomożenie nauki do kursu językowego. Ja np. uczęszczam na naukę języka obcego do https://lincoln.edu.pl ale jeszcze przy okazji staram się uzupełniać moją wiedzę. Właśnie wtedy przydają się fiszki, gdyż można sobie podszkolić słownictwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że w sumie każda metoda nauki języka angielskiego jest dobra. Ja zdecydowałam się na kurs https://www.jezykiobce.pl/7-angielski/s-1/chce_korzystac_z-mp3/categories-angielski i uczyłam się języka angielskiego ze słuchu. Jak dla mnie była to bardzo wyjątkowa nauka.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jeśli chodzi o samo zastosowanie fiszek w nauce języka angielskiego to moim zdaniem są one fajnym dodatkiem. Ja teraz zastanawiam się nad franczyzą szkoły językowej https://universe.earlystage.pl/franczyza i jestem zdania, że może to być całkiem fajny wybór. Tym bardziej, że wiem jak dużo ludzi chce się uczyć języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiszki oczywiście są bardzo pomocne i ja również z nich czasami korzystam do tej pory. Muszę powiedzieć, że jak przeczytałem wpis http://dziecieceinspiracje.pl/2020/08/efektywna-nauka-jezyka-angielskiego-poznaj-5-sprawdzonych-sposobow.html to jestem pod wielkim wrażeniem jak fajne są sposoby na naukę języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń